Usein kysytyt kysymykset (FAQ)

Olemme listanneet tähän useimmin kysytyt kysymykset.

Kauanko tarjouspyyntöni käsittely kestää?

Pyrimme käsittelmään tarjouspyynnöt 2 vuorokauden kuluessa tarjouspyynnöstä.

Mitä veloitatte viikonlopun kestävästä vuokrauksesta?

Vuokrahinta lasketaan yleensä aina tapahtumien mukaan. Mikäli viikonlopun aikana on vain yksi tapahtuma veloitetaan vuokrahinta kertaalleen. Huomioithan, että mikäli samalle viikonlopulle osuu useampi peräkkäinen tapahtuma jonne samaa laitteistoa on vuokrattu, voidaan vuokraaja edellyttää palauttamaan vuokralaitteet kesken viikonlopun.

Minulla on monipäivänen tapahtuma, saanko alennusta vuokrahinnasta?

Mikäli tapahtumasi kestää useamman peräkkäisen vuorokauden annamme yleensä 35% alennusta seuraavista päivistä, eli maksat toisesta päivästä alkaen vain 65% kokonaisvuokrahinnasta per/päivä.

Milloin vuokrakaluston voi noutaa?

Kaluston voi noutaa sovittuna vuokrauksen alkupäivänä, ellei toisin ole erikseen sovittu.

Milloin vuokralaitteet tulee palauttaa?

Vuorkakalusto tulee paulauttaa vuokrasopimuksen päättymispäivänä, ellei toisin ole erikseen sovittu.

Mitä teen jos haluan muuttaa sovittua vuokra-aikaa?

Ole yhteydessä meihin hyvissä ajoin niin katsotaan voidaanko vuokra-aikaa pidentää.

Annatteko käyttökoulutuksen laitteille?

Noutaessanne laitteet, voimme kertoa perusasiat laitteista ja niiden käytöstä. Halutessasi pidempää käyttökoulutusta siitä on sovittava aina erikseen etukäteen. Kuljetuksella toimitettaville laitteille emme voi antaa käyttökoulutusta.

Voinko tilata vuokrakaluston kuljetuksella?

Mikäli olet yritysasiakas ole yhteydessä meihin niin voidaan sopia mahdollisista kuljetusvaihtoehdoista kanssasi.

Kuluttaja-asiakkaiden tulee aina noutaa laitteet varastostamme.

Onko laitteet vakuutettu?

Vuokrakalusto ei ole Show light Oy:n toimesta vakuutettu vuokrauksen aikana vaan vakuutussuojaa halutessaan asiaks eli vuokraaja vastaa vuokrakaluston asianmukaisesta vakuuttamisesta koko vuokra-ajalle, mahdolliset kuljetukset mukaan lukien.

Mitä teen jos laite ei toimi?

Ole yhteydessä meihin niin katsotaan yhdessä mitä asialle voi tehdä. Toimimattomasta laitteesta voi pyytää vuokranpalautusta kyseisen laitteen osalta.

Mitä teen jos vaurioitan laitetta?

Ota viipymättä yhteyttä meihin. Me neuvomme miten pitää toimia.

Mitä teen jos laite varastetaan?

Ota viipymättä yhteyttä meihin. Me neuvomme miten pitää toimia.

Log In

create an account